?????????????????

Vad håller min kropp på med egentligen??? Blir fasen inte klok på det här,den spelar verkligen en ett spratt....
I går från ca 17-21.30 så hade jag återigen regelbundna värkar. Det började med 3 minuter emellan sen var det bara ca 2 min mellan i någon timme. Visst gjorde det väldigt  ont både i magen och ryggen och ett tryck nedåt,  men inte så ont så jag tyckte att jag behövde ringa in till förlossningen.... la mig i ett bad men hjälpte nada! men sen efter klockan 21 nångång så började det att bli längre och längre mellan värkarna.....fattar ingenting....blir inte klok på det här....Det var så illa ett tag så jag till och med började packa bb-väskan =) är väl lika bra man börjar packa den snart för med min kropp vet man ju aldrig verkar det som......





/LINDA

Kommentarer
Postat av: Bea

den kommer komma snart :D:D:D:D:D:D:D, äntligen ^^

2010-02-27 @ 13:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0