Hicka

Vaknade i går natt av att bebisen hade hicka. Och det hade den även i morse när jag vaknade =) Magen känns verkligen spänd och jag förstår inte hur den ska kunna tänja ut sig ännu mer...men på nåt konstigt sätt gör den ju det...Kvällarna är jobbiga med ryggvärk och fortfarande den där svidande tryckande känslan under bröstet och jag hittar verkligen ingen skön ställning att sova i. Bebisen tycker verkligen inte om när jag ligger på höger sida och när jag ligger på vänster gör det så ont så det blir att ligga helt platt på rygg i stället. Så det är faktiskt skönt att det inte är så långt kvar. Sa till Daniel igår att "det blir fan inga fler barn", var så frustrerad av att jag hade ont överallt och bebisens huvud är ju så långt ner så det gör så ont.....men idag har jag helt ändrat uppfattning igen...klart vi ska ha fler barn=) men man måste faktiskt få gnälla lite,för att vara gravid är inte alltid en dans på rosor...Känner mig faktiskt som en flodhäst på kvällarna =)





Köpte present till lillsyrran i går, hon fyller ju 21 i morgon =)  Och jag fick lov att kissa 3 ggr!! på en halvtimme när jag var på kupolen,måste ha en urinblåsa som en ärta =)




och nu har min lillasyster Bea fått tid för ultraljud=) spännande att se om datumet blir flyttat....




Ska ringa till Barnens hus i dag och säga till dom att ha våran vagn iordning tills på fredag när vi ska hämta den =)



3 dagar kvar tills nästa BM besök. Då ska jag nog få en födelseplan,skulle  egentligen fått den förra gången men det blev bortglömt.



magbild från idag....




/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0