Hockeykväll

Idag kommer det några  kompisar till Daniel hit för att se Sveriges andra match i OS. Så det blir en kväll med grabbarna för mig.

 

Lillen har varit relativt lugn i magen idag och jag har inte haft så väldigt mycket sammandragningar heller. Men när de väl kommer så gör dom JÄVLIGT ont! Men eftersom bebisens huvud är så långt ner som det kan komma så känner jag ett tryck hela hela tiden, både när jag stter,ligger eller står. Och lillen har legat på samma plats i magen i 2 veckor nu och den kommer inte vända sig heller eftersom huvudet fixerat sig så långt ner.   Men men det är sånt man får stÅ ut med när man är gravid =) man får ju nåt helt UNDERBART för det!! =)



Var och köpte en stadig amnings bh idag, den var superskön. sen blev det en ny foundation från make up store också. Och även lite snacks till hockey kvällen!



Tänk att den lilla bönan som jag såg på det första  ultraljudet i september nu är en liten människa, det är ju helt fantastiskt=)



Nu ska jag hålla mig inne resten av dagen, vill ju inte ut i det här snöovädret! usch nu vill jag ha VÅÅÅÅÅÅRRR!!



V 33 nu =)




Människor som hittar på saker för att få uppmärksamhet klarar jag fan inte av!!


/LINDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0