Invalid hemma

Älsklingen gjorde illa sig på hockeymatchen igår så idag är han hemma. Han har kanonont i axeln så jag har varit och köpt lite voltaren salva och värmeplåster men det verkar inte funka alls...Stackarn kan inte ens ta på sig en tröja. Så jag får nog ha han hemma i morgon också.




Idag hämtade jag ut babyboxen som man får gratis av pampers,som man hämtar på babyproffsen. Var lite smått och gott i hinken =) en urgullig napp bland annat.


Så köpte jag även en mamma tröja på H&M =) kanonfin.....


vaknade av lillen i natt av att den rörde runt som bara den. Tycker det står på internet att bebisen brukar röra sig mindre nu men den här lilla älsklingen rör sig nog nästan mer för varje dag. Och i går kände jag nog en luten fot eller om det var ett knä i ena sidan...såååå häftigt!!! =) ååååh jag vill att det ska vara april nu så vi får se hur du ser ut!!!!


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0