Klago blogg

Fy fasen vad jag hade ont på ett ställe i ryggen i går, och det är samma ställe varje dag som jag får så fruktansvärt ont i. Får nästan panik när det gör så där kanonont....Och det gör även jätteont under det högra bröstet, det liksom svider och sticker....Fast min älskade sambo masserar ryggen så blir det inte ett skvatt bättre....är väl nån nerv som ligger i kläm eller nåt....Mamma tog även mitt blodtryck  i går för jag vill ha lite extra koll eftersom det var lite högre hos BM förra gången, och nu låg det på 130/80 och så högt brukar jag inte ha. vet inte om det är stress relaterat men det är väl lika bra att ha lite extra koll eftersom jag även har huvudvärk varje dag nu. Förr förra veckan när jag tog blodtrycket på jobbet så låg det på 110/54 och då hade det ju även varit stressigt så det känns inte riktigt bra nu när det börjar bli högre....



Ska in till jobbet idag och kopiera lite papper och skriva in i datorn ungefär hur länge jag ska vara föräldraledig. Som det ser ut nu så blir det nog till maj 2011...sen ska Daniel vara hemma.



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0