Måndag 100222

Helgen har varit lugn och skön. Bowlingen i lördags gick bra,men man känner att det trycker extra mkt när man ska hålla dom tunga kloten, så det blir  ingen mer bowling innan bebisen kommer ut. Och maten var lika god som vanligt när mamma och pappa gör den.



Nu har jag blonderat den hemska utväxten som jag hade, skönt att man inte ser ut som en skunk längre =)




I natt drömde jag att jag fick en bebis och att den vägde 6 kg!! och var 62 cm lång...herregud det får vi verkligen hoppas att bebisen inte kommer att väga,men det är nog ingen risk=) Det var första riktiga förlossningsdrömmen som jag har haft sen jag blev gravid....mysigt=)  bara 52 dagar kvar nu till beräknad förlossning nu!!! åååhhh längtar längtar!! magen växer för varje dag nu tycker jag =) och tuttarna producerar mjölk.....



Det drar och trycker fortfarande otroligt mycket i ryggen och magen och i underlivet, men bara den lille mår bra får man helt enkelt stå ut.


är på min 3:e dag i v 33.....


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0