SÅ ARG!!!!!

Igår åkte Melissa hem till sin farmor efter skolan. De skulle bara hit och hämta lite kläder och saker som hon ville ha med sig,eftersom hon ska vara där tills på söndag. Då berättade hon och hennes farmor att en kille i parallell klassen hade slagit och sparkat Melissa i magen och dessutom kallat henne för jävla hora!!! ungen är 9 år och kan sådana svordomar,hur fan är det möjligt?? Efter att han hade slagit och sparkat henne så slog hon ett slag tillbaka,tror att det var på axeln, och jag är så stolt över att hon gjorde det!! För hon ska fan inte bara vända andra kinden till och låta han puckla på henne....jag är absolut helt emot våld och man ska absolut aldrig börja slåss men om nån annan börjar måste man ju få försvara sig!! Så jag ringde direkt till skolan när jag fick höra det här och pratade med Melissas fröken. Och dom förstod melissa helt varför hon slog tillbaka och de vet att hon är en jättelugn tjej som aldrig slåss och svär. skolan har kontaktat den här killens mamma. Får verkligen hoppas det blir bättring för ens barn ska fan inte behöva bli slagen i skolan!!!!! jag var så jävla arg så jag grinade när hon åkte härifrån.....både hormoner och ren ilska=) Min älskade lilla tjej.....


Så är man inne i v 31 då =) lite info om den veckan....


Bebisens kropp, armar och ben fortsätter att rundas av i takt med att underhudsfett tillkommer – och de ser äntligen ut att vara i proportion till huvudets storlek. Den väger ungefär 1,5 kg nu, ser mer och mer ut som en nyfödd bebis ”ska” göra och är drygt 40 cm lång.

På grund av trängseln därinne, har du kanske märkt att bebisen inte längre rör sig lika livligt. Så länge den fortsätter vrida på sig lite, så vet du att allt står väl till. Det kan vara svårt att tro, men bebisen har fortfarande en hel del växande kvar innan den föds – ungefär 900 gram!

Bebisens inre organ fortsätter att utvecklas och mogna och den kissar nu vatten, vilket är bra träning inför livet utanför. Snart kan du vara förvissad om att ditt barn börjar få ett rikt inre liv – undersökningar har visat, att bebisar i magen har perioder av drömsömn redan kring åttonde månaden.

Du har förmodligen gått upp 1,3-1,8 kg denna månad. Ett knappt halvkilo (450 g) per vecka är helt normalt under sista trimestern, eftersom bebisen går igenom en sista växtspurt inför födseln.

Har dina sömnvanor ändrats? Läs varför.

• Observera, att forskning har visat att barn utvecklas i sin egen takt – även i livmodern. Sidorna om fostrets utveckling har gjorts som en allmän guide till hur din bebis växer.





har fortfarande sån helvetisk huvudvärk varje dag....


På söndag ska jag och Melissa gå på bio. Vi ska se prinsessan och grodan =)

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0