STOR städning

Efter att jag har skjutsat melissa till skolan så ska jag storstäda hela nedervåningen, övervåningen tar jag i morgon =) Jag ska damma,dammsuga och torka golven så det riktigt skiiiner här hemma. Såg att det var så väldigt dammigt i fönstrena.

 

Igår var jag hem till Emma och hälsade på och fick se lilla fina August =) gudars vad små dom är och snacka om att jag längtar tills våran lille kommer nu=)

 

Igår kväll satt jag ihop byrån som jag hade köpt på IKEA alldeles själv=) tycker det är kanon roligt att sätta ihop möbler (om man har en bra beskrivning vill säga ). Så nu står den inne i barn rummet fylld med en massa bebiskläder. jag väntar nog ett tag till med att inreda barnrummet, så jag har nåt skoj att se fram emot =)



/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0