Torsdag

Älsklingen kunde gå till jobbet idag,så nu är det bara jag hemma. Ska lägga mig i ett varmt bad tänkte jag =) det är ju såååå skönt!


Det är så svårt att hitta en skön ställning när jag ska sova, vänder jag mig åt höger sparkar lillen en massa och likaså när jag vänder mig åt vänster och när jag ligger på rygg så får jag så mycket sura uppstötningar, vilka problem man har =) vaknade i natt vid 3 för att kissa och älsklingen vaknade också, sen kunde vi inte somna om förrän kl halv 5 nånting = det var verkligen helt omöjligt. Konstigt.




Idag känner jag mig väldigt yr och konstig, precis som att man skulle ha lågt blodsocker, fast jag har ju ätit en stor frukost för 1,5 timme sen så det borde jag ju inte ha.




Och vilket humör jag har nu när jag är gravid,gör och säger saker som jag aldrig skulle göra annars, jisses! =)  blir väl förhoppningsvis mig själv igen när lillen har kommit ut. Kan säga så dumma eller knäppa saker som jag verkligen inte menar men som bara slinker ut ur munnen....




I morgon ska jag till BM igen och lyssna på det där underbara ljudet av bebisens hjärtslag=) och mäta magen,undrar om den har vuxit mkt på de här 2 veckorna.



/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0