Trodde nästan det var på g.....

Ja usch vad orolig jag blev i går. jag hade regelbundna värkar från 19-23 i går kväll och de kom med 3-3,5 min mellanrum hela tiden..... det smärtade verkligen i i hela magen och ryggen och ner mot benen. La mig i ett varmt bad för att lindra smärtan lite. För förlossningen tänkte jag då INTE åka in till igen om det absolut inte var absolut nödvändigt. badet lindrade inte så mkt,de kom fortfarande regelbundet med 3 min mellanrum....herregud vad är dettta???? många tankar och känslor som irrade runt i huvudet....tog 2 alvedon och la mig runt 23 och var så utmattad så jag somnade bara efter en stund....vaknade några ggr på natten av det drog som fasen i ryggen men inte så ont att det inte gick att somna om....och just nu känner jag inte så mkt alls! mer värk i ryggen än vanligt men inte så mkt sammandragningar.....konstigt. Måste ha varit vanliga förvärkar,men trodde verkligen att det var riktiga ett tag! Tack gode gud att det inte var det.....nog för att jag har haft mkt sammandragningar hela graviditeten men så här regelbunda har de aldrig varit...skrämmande var det då i allafall....


Nu ska jag skjutsa älskade lilla Melissa till skolan sen hem och äta frukost =)

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0