Vagnen hämtad, BM besök

Var hos BM i morse och lyssnade på lilla älsklingens hjärtslag, nu låg de mellan 148-160/min =) Mätte magen som hade vuxit mellan 1-1,5 cm, så den följer sin kurva bra. Det skiljer nästan 3 cm  om man mäter på vänster sida av livmodern, den högra är mycket högre upp, men hon sa att det kunde vara så,bebisen ligger ju på höger sida. Fick en massa broschyrer och även en födelseplan som jag har börjat att fylla i....gud nu känns det verkligen att det börjar närma sig =). Snart har vi våran lilla skrutt här. Undrar jag vad det är för kön....



Sen åkte jag och hämtade vagnen!!! Åhh är kanonnöjd, är helt förälskad i den!! Man fick en varm åkpåse med också, det visste jag inte så det var ju en glad överraskning =) Så nu är man många tusenlappar fattigare....






Idag har jag haft otroligt mycket sammandragningar men just nu har det varit lugnt i en timme ca....men mår otroligt illa och det känns som om att jag skulle kunna kräkas när som helst....usch...


Nu ska jag förbereda maten lite, det blir lasagne =)


/LINDA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vagnen var fin, har har vi det bara bra varmt och skont...Tanker pa er Kram

2010-02-27 @ 12:03:27
Postat av: Beeeea

vilken fin vagn :):)

2010-02-27 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0