Vinter OS har börjat =)

började tyvärr väldigt traiskt....   http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/os2010/article6597123.ab 



V 32 nu =) var till BM igår. Hjärtljuden låg mellan 135-145,/min precis som vanligt=) magen hade vuxit sen sist och följer sin kurva perfekt,skönt =) + 7 kg sedan jag plussade i augusti =) urinprovet visade lite äggvita så BM skulle skicka i väg de på odling. HB låg på 109 så det var ju hyfsat bra i allafall. Känner mig fortfarande ganska yr om dagarna och otroligt trött på eftermiddagarna, men det är ju sånt som hör till =) Lillen har bestämt sig för att bara ligga på en och samma sida hela tiden,så på höger sida är ju livmodern högre eftersom den liggen där så det trycker mkt mer mot revbenen där,på vänster sida är livmodern mkt längre ner. Huvudet ligger nedåt men är fortfarande ruckbart. 




Längtar så otroligt mycket efter lilla bebisen nu!!



Träffade Emma med sina 2 charmörer Theo och  nya tillskottet August igår. Theo är 2,5 år och så himla duktig på att prata =) så fick jag känna lite på lill killen också, guuud vad jag blev att längta till april då!!!! Men faktiskt inte så långt kvar om man tänker efter.




Nu har OS börjat, så nu blir det mycket tv tittande framöver!!! =)Tror det var  Skidskytte i kväll kl 22.



Nu måste jag nog ta en powernapp för jag är sååååå tröööött.....får passa på när man är själv hemma. Daniel är och gör det sista i sin mammas kök och melissa åkte till mormor och morfar för att leka med yrvädret Wilma.

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0