Flex

Vad skönt att vi har flex på jobbet. Det var så jättelugnt vid 04 så då flexade jag hem =) då hade vi endst 2 patienter kvar och de var båda  postopar. Skönt när man kan göra så ibland. Och nu har jag ju sovit några timmar så nu är jag pigg och alert=) Ledig i natt sen jobbar jag 2 nätter.

När mammorna har gjort kejsarsnitt så kommer de oftast till oss efter operationen för att vakna upp eller bara observeras, så jag hade nöjet att träffa en liten bebis i natt=) guuuud vad jag blev att längta efter våran lilla skrutt då =)


Nu blir det frukost sen blir det nog en tripp till mamma och pappa.


och v 27 har jag gått in i  också=) det rullar på bra.... 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0