Idioter i trafiken!!

jag tycker att när man kommer till en viss ålder i livet så ska man göra ett nytt uppkörningsprov, för fy fan vad det finns idioter i trafiken!!!!!! Dom varken tittar eller bryr sig om hur fan dom kör verkar det som! Höll på att bli påkörd 2 ggr! när jag skjutsade melissa till skolan. och bådå gångerna var det gamlingar, 80 + såg det ut som. Fan dom är ju en trafikfara. man sitter där i godan ro i bilen så vips svänger en annan bil ut mitt framför en, vad tänker dom egentligen?????? ÅÅh kan verkligen bli tokig på folk som inte kan köra bil. det är väl tur att man inte alltid vet vad det är ute på våra vägar,då skulle man nog bli riktigt mörkrädd. Så nu har jag avreagerat mig lite i allafall =) nu för tiden tänder jag till på 1 sekund....=)


Idag ska jag luncha med Lisa på stan. Blir väl thai mat skulle jag tro. Ska även hämta ut paket från H&M med ett par mamma byxor och en mamma tröja, alltid lika skoj med nya kläder =)

 

Beställde lite barnkläder från Villervalla förra veckan så jag hoppas de kommer snart.

 

Vaknade vid 4 i natt och kunde inte somna om, somnade av en snabbis vid halv 6 bara....sover verkligen inte bra på nätterna.

magbild från v 28 =) kvällsbild och morgonbild




Nu ska jag hoppa in i duschen


4 dagar till emmas BF nu!!! =) nu får lillen ta och komma ut! =)


/LINDA

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh vilken liten söt mage du fått...visst är det konstigt att det kan bli en liten bebis på 9 månader. Jag har tyckt det varit lika fantastiskt bägge ggr. Nu står det inte på förrän er lilla "groda" kommer.



Kramis Mia

2010-01-19 @ 10:07:55
URL: http://mariaholmer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0