Klippning,snö och bebis =)

Imorse var jag och klippte mig hos Frida och jag blev mkt nöjd=) skönt  att få bort allt slitet.



Idag ska det komma ca 2 dm snö!! usch nej nu vill jag att det ska bli vår i stället!! Längtar så oerhört mycket till april =) då ska vi äntligen få se vem du är.

 Har haft så svårt att kissa i 2 dagar, känner mig så kissnödig men det kommer absolut ingenting men det liksom trycker på. Så jag har fått lov att gått in i duschen och haft varmt vatten på magen för att det ska gå...konstigt =) lite bättre idag.....Det känns inte som urinvägsinfektion. bebisen kanske ligger på ett sånt sätt som gör att det blir svårt. Ska till BM om 2 dagar, då blir det nog mätning av magen för första gången =) tror jag kommer att vara lite större nu än vad jag var med Melissa.

och i morse fick  min mycket goda vän Emma sin andra son =)  STORT GRATTIS TILL ER!! Har redan varit ner till polarn och pyret och köpt present till lillprinsen =)


Imorgon ska Melissa till doktorn för att ta ett blodprov. Vi ska se i fall hon är glutenintolerant (tål ej mjöl) hon har ont i magen så ofta och eftersom hennes pappa är glutenintolerant så finns det ju en chans att även hon är det eftersom det är ärftligt i vissa fall. Får verkligen verkligen hålla tummarna att hon inte är det!!

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0