Kupolen besök

Var på kupolen idag med Melissa,Bea,Angie och Wilma. Tänkte att  jag skulle köpa lite baby byxor eftersom jag har lite dåligt av det. Hittade inget på varken Lindex,H&m,Kappahl eller Åhlens. Men hittade ett par svart/vit randiga byxor på polarn och pyret=) Köpte i förra veckan på polarns internetsida 2 tröjor och ett par byxor men just de här byxorna som jag köpte idag fanns ej kvar så det var ju kanon!
 och sen matchande byxor till var och en=) eftersom vi inte vet vad det blir så fick jag ju lov att köpa 2 set för det var ju sååå himla gulligt.


Ska jobba i natt. Försökte sova nån timme på eftermiddagen men det är helt omöjligt nu för tiden. Antingen sparkar lillen så mkt eller så är det så mkt funderingra och tankar som snurrar i huvudet så man inte kan koppla av....så jag vet att jag kommer att vara helt förstörd i natt....men sen är jag ledig 3 nätter så jag får vila upp mig lite då.


På onsdag ska jag förhoppningsvis träffa bengan, har inte träffats på flera månader nu,så det är verkligen dags!!



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0