Ny mobil

Nu var jag så fruktansvärt trött på min gamla mobil som gjorde lite som den ville,slog av sig själv när man pratade med folk och ibland inte alls gick att ringa från. Så jag åkte ner till Elgiganten och tecknade ett kompis abonnemang och valde  en riktigt bra telefon (det var i allafall vad försäljaren sa) =) en samsung jet S8000 tror jag den heter.


men det kommer nog att ta några dagar för mig att lära mig alla funktioner, så vänta er inte att få lika snabba sms som tidigare, i allafall inte de första dagarna =)


provade hårinpackningen som jag hade beställt och som jag fick hem igår och faktiskt så redan efter första användningen så känner jag en stor skillnad! Skönt. Bokade klippning nästa vecka men nu vet jag inte om jag vill klippa mig längre=) tänkte bara toppa men tycker det är onödigt dyrt med över 400 kr för lite toppning...aja för se hur jag gör....


Ska snart ta en tripp till kupolen för att köpa salva åt mina 2 älsklingar här hemma =) melissa får jämt torr hud på vintern och Daniel har fått eksem från hockeyn.


jag har knappt varit hungrig på 2 dagar nu. har ätit frukost som vanligt och sen lunch men sen på eftermiddagen/kvällen så är jag inge hungrig alls,har fått tvinga i mig nåt lätt eftersom man har ju inte bara sig själv att tänka på nu =)


Älskar mina syskon så mycket!!!!!


/LINDA

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0