Onsdag 100120

Var och handlade lite i morse och då blev jag så akut sugen på fiskpinnar...har inte ätit det på fler år, så jag slog till och köpte ett paket. Så min lunch idag bestod av fiskpinnar,mos och en massa grönsaker. Guuuud vad gott det var =)


Idag är en sån här dag att jag känner att jag verkligen inte vill göra någonting,bara vara hemma och ha det lugnt och skönt.


melissa ska till pappa idag i stället för i morgon eftersom hon har varit här 2,5 vecka nu. Så hon ska vara där till på söndag lill stumpan. jag får alltid så dåligt samvete dagen innan hon ska dit eftersom vi ibland tjafsar och är irriterade på varandra. Hon lilla tonåringen på sitt sätt och jag hormonmonstret på mitt =) visst vi blir alltid sams men det är så drygt ändå.....


Ska jobba i natt sen har jag bara 2 nätter kvar efter den här =) och 2 kvällsturer....så nästa vecka ska jag köpa tårta och bjuda kollegorna på =)


Nu ska jag slänga i kull mig i soffan och sova lite middag....


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0