Slut på helgen

I natt fick jag sova halvt sittande, det gick verkligen inte att ligga ner. Hade sån halsbränna och sura uppstötningar så det kändes som att jag skulle kräkas när jag låg ner. Så vid 2 på natten fick jag lov att gå upp och ta en  tugg tablett gaviscon. Det gick inte över men det blev i allfall bättre.

 Sov ut ordentligt i morse och gick nog inte upp förrän vid 10 =) Daniel åkte och köpte färska mackor så åt vi frukost i 1 timme =) älskar lååånga frukostar.


Sen tog jag och min syster Annelie en tripp till kupolen och köpte strumpor till lillen i magen. 2 från polarn och pyret och 3 par från H&M. Nu är det väl egentligen bara pyjamasar som jag inte har några.

 

har precis tryckt i mig 2 hemmagjorda räksmörgåsar=) hur gott som helst!


Och Emmas lilla bebis får vi gott vänta på, BF +2 nu....


/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0