slut på veckan

Igår kväll tittade jag och Melissa på en kanonbra film, Taken hette den...mkt sevärd. Daniel och hans kpmpisar satt nere i relaxen hela kvällen så jag och melissa hade myskväll för oss själva =)




Och i kväll blir det ytterliggare en kanonbra film på tv,  Johan falk-vapenbröder med snyggingen Joel kinnaman =)

Idag har vi varit mesta av dagen hemma hos svärmor,Daniel och Lissel håller på att sätta in ett nytt kök hos henne,det blir kanonbra! Inte mycket annat gjort idag.


Bara 3 nätter och 2 kvällsturer kvar att göra på jobbet =) så underbart skönt! För jag känner att det är jättejobbigt att jobba nätter nu. Jag blir kanontrött för jag sover så fruktansvärt dåligt och jag har så extremt mycket sammandragningar på nätterna så det är nog bara bra för mig att gå hem snart. Tycker jag känner av krämpor lite här och där nu, både i ryggen, ena skinkan och helt sjukt men ovanpå blygdbenet kan det göra helvetiskt ont,det blir ofta om jag går fotr eller stressar. Då är det bara att stanna upp för det är omöjligt att fortsätta gå. jadu mycket ska man vara med om =) det är inte bara att bli på tjocken inte....


har så mycket halsbränna hela dagarna nu, men det är väl en himla tur att det finns bra medicin på apoteket =)


Nu blir det soffläge....eller vad säger du BEA =)


/LINDA


Kommentarer
Postat av: bea

Haha jaa du med ditt soffläge :D

2010-01-17 @ 18:53:53
URL: http://beeatriceandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0