Söndag

Idag har jag städat ut julen...bara gardinerna kvar. De får sitta uppe tills jag har sytt nya gardiner.
Idag har jag varit trött och allmänt seg och haft ovanligt mycket sammandragningar....Tycker det drar lite hela tiden i ryggen och magen blir stenhård, gör riktigt ont emellanåt. Men det är väl förhoppningsvis bara livmodern som tränar lite.

Ska jobba 2 nätter nu. Har inte lyckats vilat nåt alls idag så i natt blir det nog jobbigt.


och i veckan ska vi beställa vagn =) roligt värre!! 


Snart är det dags för min vän Emma att få barn, bara 12 dagar kvar men nåt säger mig att den kommer att komma innan =)

 

På tisdag börjar  Melissa skolan igen efter jullovet. det kommer bli kämpigt att få upp henne på mornarna. Hon har haft riktigt långa sovmornar emmellanåt på lovet.


/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0