Tisdag

Idag har jag hämtat bilbarnstolen på posten och jag blev verkligen glatt överraskad=) guuud vad fin den var och den ser inte ens använd ut,helt otroligt! är kanonnöjd. Så det var väl investerade pengar helt klart!


Och idag när Daniel kommer hem från jobbet så ska vi iväg och beställa vagn=) är fortfarande inte helt säker vem vi ska ta, så vi får bestämma oss när vi kommer dit. Det blir i allfall en trehjuling.

 

Jobbade i natt och guuuuud vad natten var seg, var på uppvaket och det var inte många operationer så det blev segt. jag märker att det tar bra mycket på min kropp av att jobba natt, otroligt mkt sammandragningar och trött i hela kroppen blir jag. Skönt att det inte är långt kvar! 5 nätter och 2 c-turer =)

 

Om 2 dagar ska jag till BM igen, blir väl att ta lite blodprover och lyssna på lilla älsklingens hjärtslag=) vet inte om hon mäter magen då också eller om det blir nästa gång. Ska bli kul att se om magen är större än med melissa eller om det är snarlikt.

 

Jag blev så otroligt sugen på stuvade makaroner och köttbullar så det blir det idag =) *mums*


I morgon åker mamma och pappa till Thailand, så jag ska upp och säga hejdå ikväll tänkte jag. Gud vad skönt med lite värme nu när vi har haft så grymt kallt så länge!

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0