Torsdag

Idag gick jag upp 20 min tidigare eftersom det är så svårt att få upp min dotter på morgonen. Gud vad trött hon är alltså, och ändå lägger hon sig vid 8. Så i morse blev det inte lika stressigt,skönt =)


Har varit till BM idag och lyssnat på miraklets hjärtljud. De låg mellan 140-150 slag/min. Blodvärdet var riktigt bra tyckte jag,118 låg det på nu och sockret på 4,5. Och urinprovet visade ingenting så allt var bara bra =) När hon skulle lyssna på hjärtljuden så sparkade lillen till =) sparkar väldigt mkt hela dagarna och det är sååå mysigt. Men ibland gör det även riktigt riktigt ont när man får en riktigt hård spark i sidan. V 28 i morgon, hej och hå vad det går =) nästa BM besök ska vi nog mäta magen,spänande att se om jag är större nu än med Melissa.



Efter att jag kommit hem från BM så åt jag en lååång frukost. Jag älskar verkligen att äta långa långa frukostar =) ett måste är kokt ägg med kalles randiga och apelsinjuice =)





dagens outfit....




Ska jobba i natt så jag ska sova lite middag snart tänkte jag....


/LINDA

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

USCH du kan väl inte blanda juice och kaviar!! skratt..... brukar ju bli en väldigt speciell smak.

Omman borstar tänderna på det, då är det kört! skratt.

2010-01-14 @ 18:45:07
URL: http://karlssonsbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0