Torsdag

Idag har jag umgåtts med min goda vän Emma. Vi såg bland annat en film om andning inför förlossningen som hon hade lånat av sin barnmorska. Jag vet att jag tänkte inte alls på hur jag skulle andas när jag skulle få Melissa utan det kom nog bara automatiskt. Men tror det är bra att veta lite hur man kan göra i allafall. Sen om det blir så i slutändan det vet man ju aldrig =) Sen åkte vi faktiskt drive in på Mc donalds=) guuud vad gott det var med cheeseburgare....inte så ofta man äter det nu förtiden. Hoppas vi ses mer framöver nu bara=)


Köpte förresten en bilbarnstol idag på blocket. =) Vi var ju inne på att köpa en ny men vad fasen man använder ju den första så pass lite. Och den här som jag har köpt var inköpt i juli i somras och den var ju jättefin, så det blir nog kanon!  Den är grå så det tyckte jag var neutralt och bra =)





Just nu är älsklingen på hockey träning så jag och Melissa har lite egentid=) lill stumpan....


/LINDA

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja den såg fin ut!

2010-01-07 @ 21:35:30
URL: http://karlssonsbilder.blogg.se/
Postat av: tandra

Vi har köpt en precis likadan bilstol, samma färg och allt och jag är super nöjd :)



sköt om dej och liten i magen!



tandra på familjeliv

2010-01-08 @ 18:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0