Trötter

Idag har jag varit fruktansvärt trött, så jag har precis vaknat från att ha sovit middag i 2,5 timmar. Så i natt blir det nog säkert svårt att somna.


Har varit och hälsat på Bengan idag, i deras nya hus som ligger lite bortanför Arvslindan. Så kul att träffa henne igen, var bra länge sen sist. Det blir ju så när alla är upptagna med sitt så blir det ju att man inte träffas så ofta som man kanske skulle vilja. Kan ju hoppas att vi ses snart igen=)


Annars har jag inte gjort nåt vettigt alls idag faktiskt.


Daniels en kompis är här och skissar lite på en utbyggnad som vi har tänkt att göra, 2 sovrum och ett stort matsalsrum hade vi tänkt göra. Vi har ju 3 sovrum nu men får man fler barn så blir det lite tajt. Får se när vi börjar med det hela, om det blir i år eller nästa.....



Snart ska min goda vän Emma ha barn också. Den 22 januari är den lille beräknad. Så jag väntar med spänning på samtalet när hon ska in på förlossningen =) åååh vad mysigt,snart har hon sin lille här =)

 

Och vilka kickar jag får av lillen i magen om dagarna, blir nog en riktig fotbolls spelare=)


/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0