3 MÅNADER

I morgon blir Elsa 3 månader. Det är helt vansinnigt vad fort det går.....

I morse var vi till BVC och vägde och mätte. Och så fick Elsa de 2 sprutorna, som alla barn får vid 3 månaders ålder. Och hon blev så ledsen, lill skrotan.  Nu väger hon 6090 och är 57 cm lång =) växer då både på bredden och längden =)  hon ligger över sin kurva i vikt och lite under i längd....


Hon har sovit dåligt i 2 nätter nu, tror att det är för att det är så varmt i sovrummet. Tänkte ärligt talat gå ner i källaren i natt.


Idag åker Melissa med sin farmor till orsa och kommer hem igen på lördag. och på söndag ska vi till stockholm. Ska sova där 1 natt. Vi ska gå på gröna lund och på junibacken. det är jag, melissa, elsa, min mamma och mina 3 systrar och wilma som åker. Det ska bli riktigt skoj =)


Och nu är även peace and love över för den här gången....jag och daniel gick både lite på fredagen och på lördagen. Elsas farmor var barnvakt här. På fredagen la jag henne innan vi gick till stan och på lördagen hade hon somnat 1 timme efter att vi hade gått och hon sov fortfarande när vi kom hem. Första gången som jag var nykter på P&L, men det var faktiskt helt ok! man kan ha väldigt kul ändå =)


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0