Stockholm

I morgon bär det av till storstaden =) det ska bli sååå kul. Det är jag, melissa, elsa mina 3 systrar, mamma och wilma som ska åka. Vi blir kvar 1 natt. Så det blir gröna lund och skansen eller junibacken...hinner nog inte både besöka skansen och junibacken. Det lutar mer åt junibacken tror jag.....


Elsa har varit så gnällig på nätterna sedan hon fick vaccinationen tidigare i veckan....I natt vakande hon säkert5, 6 ggr....vet inte vad det kan vara...Hon är ju lite förkyld, är väl förhoppningsvis därför....
jag har ju vant mig lite nu att hon har sovit så väldigt bra ett tag på nätterna , så man blir ju helt slut nu på dagarna när hon är så gnällig på nätterna =)  får hoppas det blir bättre....



Nu ska jag börja packa =)



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0