Fredag

I går umgicks jag med Emma och hennes 2 söner. Vi satt nere vid Torsångs cafe och käkade och bara umgicks. och jösses vad solen tog på de 3 timmarna. Jag var knallröd om armarna och bröstet på kvällen. Får hoppas det övergår till en brun färg i stället=)  det är sååå underbart att vara hemma och vara mammaledig när det är sånt här väder!!! Tänk att man ska vara hemma över 1 år till =)



jag planterade ju massa grönsaker förra veckan tror jag det var. löken och salladen har redan börjat komma upp =) man kanske har lite gröna fingrar i allafall.....det är ju så himla mysigt att odla lite själv och så smakar det ju så bra!



I natt har Elsa sovit dåligt, hon vaknade vid 23,01,04 och sen var hon vaken till 5 och somnade om en timme så vi gick upp vid 06. Så idag måste jag nog sova middag! =) Tur att jag får lite sovmorgon i morgon =) Daniel går upp med henne i morgon när han är ledig! Tack hjärtat!


Nu ska jag ut och påta lite i trädgården. Lilltjejen ligger ute och sover i vagnen.


/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0