Hinner inte med

Hinner inte riktigt med att skriva här märker jag =) dagarna liksom flyger iväg.

Midsommar firade vi i stugan, som ligger lite bortanför Torsång. det blev som vanligt brännboll på eftermiddagen och sen grillning med jordgubbar till efterrätt =) *mums*

Påmidsommarafton så var Elsa så ledsen ett tag så då försökte jag med napp och hon tog den! Så nu har Elsa börjat med napp. Så när hon är trött eller ledsen så vill hon gärna ha den. Så slipper jag agera napp hela tiden =)

I måndags började kollo för Melissa, och det är hela veckan. Kul för henne att bada,fiska och vara med andra barn hela dagarna.


Jag och Elsa åkte till Säterdalen i måndags tillsammans med Emma och Mia med deras barn. det är tredje gången på kort tid som jag var där=) tycker det är riktigt bra för barnen. Elsa har inte så mkt nytta av det än men det är ju skönt att bara komma ut.


Och så har Peace and love festivalen slagit upp dörrarna. Gudars vad folk det är överallt.....


och förresten så vände sig Elsa för första gången förra veckan den 24/6, från rygg till mage =) 2 veckor innan hon blir 3 mån... känns som att det är ganska tidigt, Melissa vände sig inte förrän hon var över 3 månader. men det är ju så olka från barn till barn. Tänk om en vecka blir hon 3 månader =)

Trökväder är det ute, så nu ska jag lägga mig och läsa lite, har börjat på en så spännande bok....Mari Jungstedt senaste....



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0