Kärlek

Måste bara visa vad jag fick av min underbara lilla dotter melissa på mors dag den 31/5. Så underbart fint......





I lördags var Melissa på disco, gud hon börjar bli så stor nu =) 10 år och går snart ur årskurs 3! Tänk att hon börjar mellanstadiet till hösten. Det är inte klokt vad fort det går.

I lördags var vi hos mina föräldrar hela dagen. Daniel hjälpte pappa och brorsorna att bygga ihop 3 stora partytält tills på lördag när mamma och pappa ska ha grillfest. Runt 50 personer kommer =)  Sen byggde daniel typ som jättestora rastplatsbänkar med bord i hop  på runt 6 m vardera som vi ska sitta runt. Tur man har en sån duktig och händig karl=) 



Här kommer 2 bilder fårn förra veckan på lilltjejen...Lyckades få henne att ta napp i ca 10 min och till och med att somna med den , nu tvärvägrar hon igen =)
  



Tänk vad lyckligt lottad man är som har en sån underbar familj! 2 friska och underbara barn, är tillsammans med min stora kärlek Daniel, föräldrar som alltid har ställt upp och 5 UNDERBARA syskon! ÄLSKAR ER!!



/LINDA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0