Tröööök väder

solen sken när jag slog upp ögonen i morse men nu regnar det ute! Trist!!! Man kan verkligen inte göra någonting ute när det regnar, har inte så stor lust att dra på mig regnställ och stövlar och ut och gå.


I går var 3 av mina nattkollegor här=) Anneli, ingela och gun. Det var så himla kul att få besök av dom och snacka lite. Elsa fick ett jättefint halsband med sin månadssten och en fotoram som man ska sätta in bilder när hon är 1 mån, 3 mån, 6 mån, 9 mån och 1 år =)  sen fick jag en jättestor och kanonfin orkide med 25! blommor på. Får verkligen hoppas att jag inte tar död på den nu då! Alla på natten hade lagt ihop till presenterna =) + att Matts på dagen också ville vara med=) jag trodde inte att jag skulle tänka så mycket på jobbet som jag faktiskt gör när jag är hemma, det är väl tur att man trivs så himla bra=)


Elsa ligger här bredvid och filosoferar och melissa ligger fortfarande och sover....


idag blir det nog inte mkt gjort....


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0