Veckan som gått

Lördagen spenderade jag hemma hos min svärmor, vi tittade i några timmar på bröllopet mellan Victoria och Daniel =) det var så fint. Sen beställde vi kinamat och efteråt fick vi ris a la malta som svärmor hade gjort=) huuuur gott som helst. Min svärmor är verkligen helt fantastisk! Bättre kan man inte få =)



Igår var jag, elsa, melissa och min syster och hennes dotter wilma i säterdalen. kanonväder hade vi. Tror vi var där i ca 4 timmar. Skönt att komma ut lite. ...


I förrgår sov Elsa mellan 21-05 =) så duktig...så man kan ju säga att hon sover hela nätterna nu. Sen brukar hon äta lite och somna om till 08 ca. jag sa förrut innan Elsa var född att nästa barn kunde man ju börja planera när den första sov hela natten =) Inte trodde jag att hon skulle sova hela nätterna när hon var så liten =)
Så vi väntar nog ett tag till =)

här kommer lite bilder på syskonen.....

 elsa ska klippa gräset med mamma =)


mina fina flickor =)


trötta syskon


så här glad är man efter en tupplur


midsommarklänning



melissa är med sin moster bea just nu, de skulle till mellsta och spela minigolf. Så nu ska jag och elsa ut och gå lite...

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0