1:a mars

Och det snöar som vanligt!!! Det är verkligen helt sjukt hur mycket snö det har kommit den här vintern,alldeles fööör mkt! Kommer nog ta lång tid innan det här har smält bort....



Daniel har legat däckad hela helgen med feber och ont i halsen men peppar peppar så har jag klarat mig. Melissa har varit lite krasslig hon med men är mycket bättre.



Melissa har sportlov den här veckan, men usch man vill ju knappt vara ute i det här vädret...



vaknade vid 02 i natt och kunde inte somna om, hade sån halsbränna och myrkrypningar i benen så jag trodde jag skulle bli tokig,men måste i allafall ha somnat om för jag vaknade 06.30 och var riktigt utvilad=) vaknar så tidigt på mornarna nu,men det är väl kroppens sätt att ställa in sig innan bebisen kommer. 



Nu ska jag göra mig lite frukost, lilltjejen ligger fortfarande och sover.....



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0