Barnmorsebesök

Idag var jag till BM och lyssnade på  lilla älsklingens hjärtljud, som låg strax under 150/min. Magen hade vuxit 1 cm på 2 veckor. Och blodtrycket var jättebra, 120/70 =)  Vi bokade in 2 nya tider också. Den 9 april (pappas 50 årsdag) och den 23 april, som jag verkligen hoppas att jag slipper komma till!!! =)  Får hoppas man slipper gå över, vill ju så gärna se lilla miraklet nu! Längtar så mycket efter dig <3



Idag är det final i Lets dance och jag håller tummarna för Claudia!



I morgon blir det tjejkväll med Tina och Bengan =) Det ska bli riktigt skoj.



/LINDA

Kommentarer
Postat av: Bea

Hallå Mattias ska ju vinnnnnna :D

2010-03-26 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0