Fredag =)

Bara älskar fredagar! Hela helgen framför en....Ikväll blir det att sitta i soffan med en bunke chips och heja på Claudia i lets dance=)



I går kom min svärmor Eva-lill hem från Thailand så hon var förbi här i går kväll. Fick en parfym som luktar gudomligt gott, versaces "bright crystal"




har så frukstansvärt ont i tuttarna idag, bara jag kommer åt dom så gör det såååå ont! Är väl mjölkproduktionen som ska börja komma igång snart antar jag =)





I dag går jag in i v 37! Och har 27 dagar kvar till BF...magiskt =) snart så....Tycker bebisens rör sig väldigt mycket på dagarna nu och mindre på kvällarna och nätterna, kan ju hoppas att det håller i sig även efter förlossningen, men det är väl knappast troligt =)



Är barnledig tills på söndag så det blir bara jag och älsklingen hemma =)


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0