Fredag =)

I går var jag till barnmorskan igen, bebisens hjärtljud låg på 150/min.  Blodtrycket var bra och urinprovet likaså,skönt! och magen hade vuxit 2 cm sen sist=) och det märker man verkligen nu,tycker den växer för varje dag=) Livmodern är precis under bröstena så det trycker på riktigt mycket nu. Har gått upp strax över 8 kg nu men känner på mig att det blir några kg till, och det gör då ingenting! Inte när man får en sån underbar gåva =)  V 36 nu, gud räknar dagarna nu....34 kvar.


Packade klart bb-väskan igår också,skönt att ha den klar.



Köpte ett par sååå söta byxor i går när jag var en sväng till kupolen, det blev ett par i stl 56 och ett par i 62 =)
tyckte de var så fina när de var så färgglada,passar till många oika bodies.Bilden gör de inte riktigt rättvisa, de är så mycket finare i verkligheten.



Har börjat tänka mycket på förlossningen nu. Det är ju ändå 10!! år sedan sist och tyvärr kommer jag inte ihåg mycket alls, var helt väck av lustgasen så den ska jag nog ta det lugnare med den här gången. Det ska bli så spännande att se hur den blir. Med Melissa så började det med värkar på söndag morgon runt 07 och hon är född 23.44 på måndag kväll. vattnet gick aldrig själv utan de tog hål på hinnorna då. Det är ju så spännande för det kan ju bli helt annorlunda den här gången.




magbild från idag (v 36)




/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0