Jävla klantarsle!!

Jo tror ni inte på fan att jag snubblade ner för halva trappen?? jodå, så det blev ytterliggare ett besök till förlossningen för att se så guldklimpen var ok. Och det var h*n somtur var!!!!! det lilla hjärtat pickade på så bra så, låg mellan 135-155/ min. Och man kunde även se att jag hade regelbundna sammandragningar, ungefär var 4:e minut, men eftersom jag har haft så vid några tillfällen så brydde de sig inte om det. Huvudsaken att lilla älsklingen i magen mår bra. har konstigt nog inte fått ett enda blåmärke, bara lite öm.




Idag har jag varit och hälsat på Emma, Mia var också där med sina barn =) Alma hade vuxit sen jag såg henne sist, en riktig goding =)




Nu är det 36 dagar kvar till beräknad förlossning =) önskar att dagarna gick med rekordfart nu. Det står överallt att man ska njuta de sista veckorna, men nej nu är det inte lika skoj att vara gravid längre. Med krämpor överallt och bebisens huvud som gör att det strålar,stramar och gör så fruktansvärt ont ibland. Om jag ställer mig upp för fort så är det nästan så man slänger sig ner på en gång för det gör så ont!! och alla dessa sammandragningarna som gör ont.....Undrar vilket datum den kommer ut =) om det blir den 15 när den är beräknad eller inte....



/LINDA

Kommentarer
Postat av: Jennie G

oj men jisses sån tur att det gick bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0