Klåda från helvetet!!

Har fått en sån helvetisk klåda. Den började lite grann för 3 dagar sen men i går kväll, i natt och idag har den varit hemsk! Så jag ringde till min BM och hon pratade med en läkare som skrev ut klådstillande tabletter (Tavegyl) och salva. Så jag har precis tagit en tablett, får verkligen hoppas att de hjälper. Det är verkligen hemskt att ha en sån här klåda.



var in och kikade på skatteverket idag för att se hur mycket man skulle få tillbaka på skatten. Och som tur var skulle jag i allafall få tillbaka och inte behöva betala tillbaka. Vet att ett år fick jag lov att göra det också. Daniel fick också tillbaka, de pengarna ska vi lägga undan till en resa som vi eventuellt ska göra i början av nästa år =)



Idag har jag haft besök av Emma och hennes 2 söner Theo coh August. Theo är ju bara för söt =) han är så duktig på att prata och inte är han blyg heller =)  ett riktigt charmtroll =) och lilla August har börjat flina så mycket när man pratar med honom, hela 2 månader blir han snart.  Kul att jag och Emma får barn så tätt =)


I morgon ska jag till Bm och lyssna på älsklingens hjärtljud....ljuv musik =)


/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0