Klago blogg idag.....

Jag älskar detta lilla liv som växer inuti mig MEN jag hatar alla dessa krämpor som man får som gravid. Så här var det inte när jag väntade Melissa för 10 år sedan. Ett konstant tryck nedåt hela tiden vad jag än gör, illamående och yrsel, fruktansvärt ont under det ena bröstet, som jag nu har haft i några veckor men som bara blir värre. Och så har jag börjat fått stickningar och domningar i händerna och fötterna. Var inne och läste lite om det, det kallas visst karpaltunnelsyndrom. Jippi!! Såg idag att jag var svullen om fingrarna, och det har jag inte märkt förrut. Men man får helt enkelt härda ut!!



Igår var jag med Emma och hennes lilla son August till sågmyra. Det enda som jag köpte, konstigt nog var en klänning till mig själv som jag tänkte ha i sommar...måste ju vara optimist=) Det fanns jättemånga fina Villervalla kläder men tycker det är antingen flick eller pojk, så jag väntar tills lillen har kommit ut med att köpa=) Lille August gjorde inte mycket väsen av sig,åh längtar så mycket efter dig lilla miraklet i magen.

Men idag så var det faktiskt första riktiga dagen som jag började tänka på förlossningen och hur jävla ont det kommer att göra! Visst man får ju nåt helt underbart för det, men det är bra många jobbiga timmar innan.....



Har gått in i v 35 nu =) och idag är det 40 dagar kvar till beräknad förlossning....oj oj inte långt kvar med andra ord =)



och förresten helt sjukt hur Stefan sauk kunde åka ut lets dance, willy kan ju inte dansa för fem öre men det verkar inte behövas tråkigt nog.....Håller på Claudia nu!



Ska nog ta ett långt avkopplande bad nu.....



/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0