Lördag

I går gick jag in i v 38, har alltså gått 37+1 i dag =) herregud det är BARA 19 dagar kvar till BF nu =)  När vi väl ska åka in till förlossningen så blir man väl livrädd och inte alls känner sig redo!



Glömde att ta en tablett mot klådan innan jag la mig så jag vaknade vid 01 av att det kliade nåt grymt! Så det vara bara tt pallra sig upp och ta en tablett och smörja in sig med lite salva. vaknade sen vid 07 riktigt utvilad....Nu vaknar  jag mellan 06-07 varje morgon. Jag som kunde sova till minst 9 utan problem förrut.


Var till ica maxi när dom öppnade i morse och köpte färska mackor,som vi gör varje lördag och söndag =) riktigt mysigt med de där familjefrukostarna.





Nu blir det nog snart en powernapp, är ju så gryyyymt trött!


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0