Lördag

Det blev willy som fick lov att lämna lets dance i går, och det var väl inte mer än rätt?? De andra två är ju mycket bättre på att dansa. Men han är bra söt lilla willy =) 


Hade otroligt mycket sammandragningar hela dagen i går men det blev värre på kvällen så jag fick lov att ta en bricanyl tablett i natt, blev alldeles skakis av den som man kan bli, så nu får det vara slut på intag av bricanyl tabletter. men somnade i allafall efter ett tag och vaknade runt 05.30 med duva i båda händerna som vanligt....är helt omöjligt att sova längre nu för tiden....har fortfarande en molande "mensvärk" i ryggen....Och jag måste ha svullnat i fötterna nu också för skorna känns mycket trängre an vanligt.



Drömde hur mycket som helst i natt, om väldigt konstiga saker, och pratat i sömnen har jag visst också gjort=)




Nu ska jag nog ta en powernapp i soffan...är sååå trött.



/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0