Måndag

Pust och stön!! Har ont överallt i hela kroppen känns det som....har så ont i ryggen så det gör ont vad jag än gör. Så nu önskar jag att lillen bara kunde komma ut. Är faktiskt lite less på att vara gravid nu. och det är ju bara 17 dagar kvar till BF så det skulle ju inte vara nån fara om den kom nu =) Allt känns så mycket mer den här graviditeten än med melissa.  Med melissa hade jag inga som helst förvärkar eller just ont nånstans, förutom lite i ryggen de sista veckorna bara. Är så svullen om mina händer och fötter nu också, ser lite ut som prinskorvar =)



Var till kupolen en snabbis idag och köpte en födelsedags present till min syster Angie som fyller år på Onsdag. och en presen till melissa också, en jättefin klänning blev det till henne. Och så gick jag in på skohuset och hittade ett par helt underbara gladiator sandaler med lite nitar och sånt som jag bara fick lov att köpa=) grymt snygga var dom!



Idag ska älsklingen upp till leksand på hockey.



Måste nog slänga mig i sängen nu och vila en stund, trött som man är jämt.


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0