Nedräkning

Nu är det 16 dagar kvar till BF =) snälla kom ut! Vill ju se vem det är som gömmer sig härinne =)


Har varit och hälsat på Anna i deras nyköpta hus i Ornäs. Mycket att renovera så de har händerna fulla ett tag framöver. Men det kommer att bli jättefint när det blir klart =)

 

Sov väldigt oroligt i natt, mycket mardrömmar och många kisspauser. Jag har ju börjat snarka nåt så otroligt mycket de sista 2 veckorna eftersom jag är så täppt i näsan, så min stackars sambo kan knappt sova bredvid mig=) Han säger att jag låter som en riktig karl ha ha =) Får hoppas det blir bättre när lillen har kommit. Och de klådstillande tabletterna hjälper sämre och sämre nu också tycker jag. Det kliar fast jag tar dom....Vaknar på nätterna av att jag kliar mig =/



Nu ska jag snart åka och hämta lilltjejen  och en klasskompis från skolan...



Jag har funderingar på att köpa ett andningslarm med 2 plattor som man lägger under madrassen i spjälsängen och som larmar om barnet andas med färre än 8 andetag per minut eller inte alls. Tror man skulle känna sig väldigt säker då. Nån som har erfarenhet av sådana???



/LINDA


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh tänk att det bara är 16 dar kvar! då kan den ju i princip komma när som helst. ååå va spännande det är :). jag tror att det är en pojk. men jag brukar ALLTIID ha fel. hoppas vi ses hos emma imorn. kramar.

2010-03-31 @ 13:16:03
URL: http://miamimms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0