Onsdag

I morse så städade jag ur kylskåpet. Herregud vad mycket syltburkar man samlar på sig och senapsflaskor=) Så nu är det riktigt rent och fint, och det har nog aldrig sett så tomt ut som det gör nu! Ska nog ta tag i frysen i morgon......



Har hälsat på min goda vän Tina idag en snabbis. Bara kul att ses och prata av sig lite.



Pratade nyss med en nära bekant som är en av de underbaraste människorna som jag har nöjet att känna. Hon är så underbar på alla sätt och bryr sig så mycket om alla som är i hennes närhet.  Hon ville bara ringa och höra hur det var med mig och magen =) 
Sen berättade hon att hon har varit sjukskriven i 2 veckor för att hon eventuellt kan ha cancer!! Usch började nästan gråta när jag pratde med henne men fick lov att skärpa mig, känns ju dumt om jag börjar gråta när det är henne det är så synd om. Håller verkligen alla fingrar och tår att det inte är nåt!!! Hon är så underbar denna kvinna så det skulle vara så orättvist om hon blev drabbad!  Usch man kan inte ens tänka tanken på hur man själv skulle känna sig.....



I morgon kommer min underbara svärmor hem från thailand =) hon har varit där i 4 veckor, så hon är väl riktigt pepparkaks brun nu skulle jag tro. Hon skulle komma hit i morgon och hälsa på och titta på magen =)



Ikväll blir det greys anatomy för mig i vardagsrummet och fuskbyggarna för älsklingen i sovrummet. Skönt att vi har fler tv apparater =)


/LINDA

Kommentarer
Postat av: tandra

oj va du står i med gardinbyte och kylskåps städning :) Tänk om en annan kunde vara sådär effektiv :)

2010-03-18 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0