Sötsugen

Gud är så godissugen på dagarna, så i går åkte jag till ÖB och köpte olika godissorter för 100 kr,blev ganska mkt faktiskt =) Så när jag väl blir sugen så är det bra att jag har nåt hemma.


Hade väldigt mycket sammandragningar i går kväll och även i natt så det har varit svårt att sova. Men det är relativt lugnt nu, bara så sjukt trött. Lillen är vaken i magen =)

Drömde mycket även i natt, drömde att en bekant till mig fick barn som skulle heta  Ulrixa =) passar bättre på en häst än på en bebis =)


När jag väckte Melissa i morse så berättade hon att hon hade drömt att jag fick en liten flicka....



Idag kommer lillsyrran Annelie hem från Thailand, så hon är väl riktigt brun och fin förstår jag



På fredag ska jag till barnmorskan nästa gång och få lyssna på lilla miraklets hjärtljud =) herregud går in i v 38 om 2 dagar nu =)


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0