Syster yster 23 år idag =)

Idag fyller Angelika 23 år, STORT grattis!!!! Lyckades hitta 1 kort på datorn på henne =) Hon blir väl skitförbannad men jag tyckte kortat var fint! =) hon var gravid med wilma när kortet togs.



Idag har min goda vän Linda varit här. Hon bor i Nöbbelle (tror det stavas så =) ) med sin sambo men är hemma över påsken. Jättekul att ses igen!!!!

 

Mår inte riktigt bra idag heller, har frusit hela dagen och mår illa...usch inte bra. och har skrivit ett mail till min BM angående klådan. Den blir bara värre och tabletterna hjälper inte! Var vaken 2 timmar i natt och bara kliade mig, det är helt omöjligt att inte klia!!! Blir snart tokig.


Nu är det 15 dagar till BF, åh längtar så jättemycket efter dig lilla hjärtat! <3


/LINDA


Kommentarer
Postat av: Bella

Men fy att inte kunna sova för att det kliar så =(

Hoppas lillen kommer snart! Spännande nu :) Kram

2010-04-01 @ 20:20:23
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0