Tankar och funderingar

De senaste 3 nätterna har jag drömt otroligt mycket. Drömmer en massa olika drömmar varje natt.
Och så har jag börjat tänka väldigt mycket på förlossningen, både med stor förväntan och samtidigt är jag rädd. Tänk om nåt skulle gå fel eller att det skulle vara fel på barnet?? Vet att alla mammor tänker så innan förlossningen och jag är ju inte annorlunda =) Får verkligen hoppas allt kommer att gå bra. Man är väl lite skadad eftersom man har sett så mycket i jobbet tyvärr....


När jag skulle åka in på förlossningen för att få Melissa så tänkte jag faktiskt inte så mycket alls, man var så ung och inte visste så mycket. Nu är man äldre och mer vis =) Fast jag önskar faktiskt att jag skulle vara lite mer som jag var då, nu. Förlossningen med melissa gick så otroligt bra, över förväntan, visst det tog 26 timmar men det tar ju ofta lång tid för förstföderskor. Får hoppas att jag får det där lugnet som jag hade då för 10 år sedan när jag ska in på förlossningen. det känns så konstigt att jag har varit med om en förlossning tidigare, för allt med den här graviditeten känns som första gången =)



Nu blir det soffläge en stund sen krypa ner i sängen i nytvättade sängkläder...underbart!!!! =)



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0