Tisdag

Idag har jag pysslat lite här hemma. Bytt gardiner i köket och städat nere i tvättstugan så nu är det riktigt fint där nere =)


Det har varit relativt lugnt med sammandragningarna idag men känner en molande "mensvärk" i ryggen hela tiden. Och den här förbannade brännande svidande känslan under högra bröstet hela hela tiden, gör så himla ont!!

Imorgon ska jag förhoppningsvis hälsa på min kompis Tina och hennes son Emil. Var ett tag sen vi sågs nu,tyvärr blir det alltför sällan.Och på fredag ska jag hälsa på Emma och hennes söner Theo och august.



Nu ska jag försöka hitta ett bra recept på kladdkaka som jag och melissa ska baka =) *mums*




**längtar så mycket efter dig nu lilla miraklet**



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0