Torsdag

Idag ska Melissa åka hem till pappa eller ja farmor är det väl, över helgen. Usch får jämt så ont i magen när hon ska dit, önskar att jag hade henne här jämt!  men de 3 nätterna brukar gå fort som tur är =) Hon ligger fortfarande och sover och kommer nog inte vakna förrän om en timme. Klart hon ska få sova ut nu när hon har sportlov =) Igår var hennes kompis Emilia här hela dagen och lekte.

 

Köpte en gravid tidning i går som jag ska läsa igenom nu =) är nog bara den 2:a som jag köper eftersom jag fick en hel kasse med sådana av min syster Angie =)



 

I morgon går jag in i v 35 =) hej och hå nu närmar det sig med stormsteg!! Är så nyfiken vad det är för en filur som gömmer sig här inne,du är så oerhört efterlängad, lilla miraklet!! Tänk att man kan älska någon så otroligt mkt som man aldrig har träffat =) blir tårögd bara av att skriva det här, vilka hormoner =)  Undra vem den kommer att vara lik, hur mkt den kommer att väga och hur lång den kommer att vara, så spännande att se =)




Ska till BM idag och ta blodtryck,eftersom det var aningen högre förra veckan och så hade jag + på urinprovet.  Förhoppningsvis är det ingenting....



Vaknade i natt av att jag hade lagt mig på höger sida och att lillen sparkade en massa, h*n tycker verkligen inte om när jag ligger på den sidan. Blir så orolig eftersom bebisen ligger ju bara på höger sida hela tiden och det har den gjort de senaste 5-6 veckorna, klämmer jag den när jag lägger  mig på den sidan?? det gör jag väl säkert inte men man blir ju lite nojjig....


/LINDA


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej, hoppas allt ar bra med Danne nu! Har Danne nytt mobilnr, skicka det isof??? Allt bra med magen? Vi har nyss vinkat av Per som har akt hem.. Vi har det bra saknar er. Kram farmor & ganget

2010-03-04 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0