Bak dag

Nu ska jag snart sätta igång och baka. Melissa fyller 10 år på lördag så då kommer tjocka släkten, och det är ju alltid gott med hembakat =) jag och melissa bakade drömmar i går och idag tänkte jag baka kärleksmums. Muffins med glasyr och tårtorna gör jag på lördag morgon.


Elsa är fortfarande jättetäppt i näsan, så jag får ge henne näsdroppar hela tiden. Usch det är verkligen otäckt när de är så små och blir sjuka. men huvudsaken hon äter, och det gör hon. Och hon sov bra i natt, vaknade vid 01 (det gör hon varenda natt) och sen vaknade hon vid 04.
 ha ha vi var upp till BVC i tisdags och hon hade gått upp nästan 800 g på 2 veckor =) herregud jag måste då ha grädde i brösten!! Men man får ju se  det positivt, det är väl tur att hon går upp och inte ner!

Just nu ligger hon ute i vagnen och sover. Hon sover ju så väldigt bra ute.


Tänk att hon blir 1 månad i morgon. jisses vad fort det går.....



/LINDA

Kommentarer
Postat av: jenny

gratttis melissa=)

2010-05-07 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0